گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال-1

  • عنوان گزارش: گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال
  • قالب بندی: Word

شرح مختصر

کارآموز کیست؟ کارآموز کسی است که به محیط کاری بیرون از محل تحصیل خود اعزام می شود تا کار بیاموزد، نه اینکه عهده دار انجام کاری بشود که قرار است در محیط کاری انجام پذیرد و اگر هم باید در انجام کاری مشارکت کند این مشارکت حتما به صورت هدایت شده و تحت نظر خواهد بود و کننده اصلی کار نیست. آموزش عالی هر کشور، هر اندازه که از نظر آموزش های تئوریک (هم کلاسیک و هم مدرن) قوی باشد باز هم در تهیه زمینه رشد اقتصادی و صنعتی نمی تواند به تنهایی موفق باشد. همین امر، گسترش دامنه آموزش و کسب تجربه از محیط واقعی کار را توجیه می نماید. در حال حاضر دوره مدرک گرایی سپری شده و جامعه، صنعت و دانشگاه باید زمینه های لازم برای کسب تجربه مفید را برای دانشجویان فراهم سازند.

پذیرش کارآموزان از دانشگاه ها، به عنوان کوششی جهت التیام شکاف بین نظام آموزش رسمی با آنچه در صنعت می گذرد یعنی عرصه عمل، صورت گرفته است تا بخشی از خلا آموزشی، آشنایی با حرفه و مشاغل در صنعت را ترمیم نموده، به توسعه نگرش دانشجویان نسبت به نظام صنعتی بیانجامد. وقوف بیشتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به آنچه که در صنعت می گذرد، آن ها را قادر خواهد نمود، تا دامنه گسترش اطلاعات و مهارت ها و شناسایی حرفه را توسعه دهند. علاوه بر این، تماس از نزدیک کارآموزان با صنعت، فرصت های مناسب را برای بهره گیری از یافته ها و دانسته های آکادمیک در موقعیت های عملی را فراهم می نماید و فرصت های مناسبی را جهت استعدادسنجی و به محک نهادن علاقه کارآموزان، در پی خواهد داشت. کارآموزی دانشجویان، با توجه به متداول ترین اسلوب کارآموزی یعنی آموزش در محیط حرفه و آموزش در محیط مادی صورت گرفته تا با انتقال آموزش به محیط حرفه و بهره گیری از دانش ناشی از محیط کار، بتوان، حلقه های مفقوده را در نظام آموزش دانشگاهی تکمیل نمود. اما با توجه به عملکرد چندین ساله کارآموزی دانشجویان و ناهماهنگی سایر ارکان نظام اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و صنعتی، منظور طراحان اولیه از گنجاندن واحد کارآموزی در دروس دانشگاهی حاصل نشده است. در دوره ای که کارهای اداری رسمی ودانشجویی تبدیل به یک عادت برای اکثر افراد شده است، وجود محلی که تمامی خدمات روزمره مردم را انجام دهد الزامی دیده می شود. شرکتی موفق خواهد بود که خدمات مختلفی ارائه دهد و مشتری را با قیمت مناسب و کیفیت خوب از کارش راضی کند. در این گزارش سعی کردم با زبان ساده جزئیات کارآموزی خود را بیان کنم.

فهرست مطالب

فصل سوم: مدیریت شبکه

آشنائى با عناصر یک شبکه محلى

تقسیم یک خط اینترنت بین چند کامپیوتر

دروازه ها (Gateways)

مودم ها Modem

حساب های شماره گیری (DialUP)

فناورى ADSL (Asymmetrical Digital Subscriber Line)

مزایاى ADSL

معایب خطوط ADSL

ADSL چگونه کار مى کند؟

تجهیزات ADSL

مودم ADSL

آشنایی با ISA Server

ساختار شبکه

تجهیزات مورد نیاز

Proxy Server

ویژگیهای Proxy Server

خدمات Proxy Server

معیارهای موثر در انتخاب Proxy Server

فصل چهارم: نرم افزار NTTACPLUS

NTTACPLUSچیست؟

ویژگی های اصلی NTTACPLUS

قابلیتهای جدید موجود در NTTACPLUS نگارش

معرفی NTTACPLUS نگارش

تفاوت نگارش جدید با نگارش.x

لیست تغییرات به وجود آمده در نگارش جدید

روش ارتقاءNTTACPLUS از نگارش.x به نگارش

روش نصب NTTACPLUS

نیازمندیهای سیستم

فضای لازم روی هارد دیسک

نصب برنامه NTTACPLUS

روش برداشتن برنامه NTTACPLUS نصب شده روی سیستم

اجرای برنامه NTTACPLUS به صورت یک برنامه مجزا (STANDALONE)

اجرای برنامه NTTACPLUS به صورت سرویسی از سرویس های ویندوز

اجرای NTTACPLUS به صورت ثبت نشده (UNREGISTERED)

پیکربندی NTTACPLUS

اولین ارتباط (LOGIN) با NTTACPLUS

اجرای برنامه کنسول NTTACPLUS

خلاصه ای از پارامترهای پیکر بندی

قسمت رویداد نگاری

قسمت حسابرسی

بخش پیامها

بخش کپی و پشتیبان و همزمان سازی

بخش امنیتی

بخش قطع کردن

بخش تقویم تعطیلات

تنظیمات NAS برای کار با NTTACPLUS

تنظیم NTTACPLUS ب سرویس دهنده تصدیق کاربری /مجوزهای دسترسی /حسابرسی در شبکه

کلید رمزگذاری (کلید ایمنی)

کلید رمزگذاری (کلید ایمنی)

تنظیم کلید رمز در NTTACPLUS

پیکر بندی+ TACASبرای NASهای سیسکو

پیکر بندی پارامترهای+ TACACS و RADIUS

صرفنظر کردن از پیامهای متعدد توقف در+ TACACS

نمایش PROMPT حین ورود به سیستم

پیکر بندی NTTACPLUS و NAS برای قطع ارتباط کاربر

استفاده از SESSION -TIMEOUT

پیکر بندی نرم افزار جانبی بر قطع ارتباط کاربر

تنظیمات عمومی

تنظیمNTTACPLUS برای ارسال نامه های الکترونیکی

نشانه ها و علائم ویژه (Banner)

مطابقت اسم با آدرسگ

انواع پیامها و رخدادها

همزمان سازی مجدد با استفاده از NAS سیسکو

بخش پشتیبانی و یکسان سازی کاربران فعال

پیکر بندی سرویس دهندهNTTACPLUS برای استفاده از سیستم پشتیبان

تنظیم پیامهای ورود به سیستم

پروتکلهای TACACS+و RADIUS

تصدیق کاربر

مجوز دسترسی

فرآیند تصدیق کاربری در NTTACPLUS

فرآیند اعطای مجوز دسترسی در NTTACPLUS

لیست زوج مرتب های صفت -مقدار

اخذ مجوز دسترسی توسط پروتکل RADIUS

فرآیند حسابداری در Nttacplus

مدیریت حسابداری

بانک اطلاعاتی کاربرها

بانک های اطلاعاتی با ساختار سلسله مراتبی:

بخش اعتبار حساب

بخش اجازه دسترسی

بخش های [ cmd < cmd - name > ]

قسمت جلسات کاری

بخش منقضی شدن سرویس ها

بخش RADIUS

تنظیمات خاص

اسکریتپهایی که پی از تصدیق کاربری انجام می شوند

بانک اطلاعاتی کاربران، یک استاندارد باز

ساختن یک کاربر (گروه) جدید با استفاده از کپی کردن اطلاعات کاربر موجود

تنظیمات مربوط به بخش Profile Manager

تنضیمات نرم افزاری

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.