در قالب ورد در 60 صفحه
بسیارى از روانشناسان تربیتى و مربیان آموزشى اعتقاد دارند که موقعیت یادگیرى باید چنان سازمان دهى شود که هر شاگرد بر اساس توانایى هاى خود به فعالیت و یادگیرى بپردازد. براى نیل به چنین هدفی، روش هاى آموزش انفرادی، روش هاى بسیار مناسبى هستند؛ زیرا در این نوع از روش ها، شاگردان بر حسب توانایى شان پیش مى روند و معلم نیز وقت کمترى صرف تدریس و زمان بیشترى صرف رسیدگى به فرد فرد شاگردان مى کند. البته اولین و اساسى ترین گام در راه تحقق چنین هدفى پذیرفتن مفهوم شاگرد محوری در طراحى و آموزش است. در بسیارى از مواقع، دستیابى به هدف هاى آموزشى از طریق آموزش انفرادى بسیار آسان تر و امکان پذیرتر از روش هاى سنتى دیگر است …