مدیریت دانش در مدل EFQM ویرایش 2010

این مقاله با توجه به نقش و اهمیت مدل های تعالی در هدایت سازمان ها، به جستجوی ابعاد مختلف مدیریت دانش در مدل کیفیت سرآمدی اروپا (EFQM) می پردازد. این ابعاد شامل سطوح دانش و مراحل فرآیند مدیریت دانش خواهد بود. هدف از این اقدام، بررسی نگرش سازمان های متعالی به بحث مدیریت دانش است. نگرشی که می توان آن ر

دسته بندی: مدیریت » مدیریت دانش

تعداد مشاهده: 452 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل: 374 کیلوبایت

مدیریت دانش در مدل EFQM ویرایش 2010

در قالب پی. دی. اف و در 8 صفحه شامل:

چکیده

مقدمه

زیر معیارها و نکات راهنمای مرتبط در مدل

مقایسه تعداد تکرار واژه های داده، اطلاعات ودانش در مدل

امتیاز زیرمعیارها و نکات راهنمای مرتبط با داده، اطلاعات ودانش

چکیده:

این مقاله با توجه به نقش و اهمیت مدل های تعالی در هدایت سازمان ها، به جستجوی ابعاد مختلف مدیریت دانش در مدل کیفیت سرآمدی اروپا (EFQM) می پردازد. این ابعاد شامل سطوح دانش و مراحل فرآیند مدیریت دانش خواهد بود. هدف از این اقدام، بررسی نگرش سازمان های متعالی به بحث مدیریت دانش است. نگرشی که می توان آن را در قسمت های مختلف مدل یافت، ارتباط آن ها با یکدیگر را درک کرد و در نهایت نقاط تمرکز این سازمان ها در فرآیند مدیریت دانش را تشخیص داد. در این مقاله کلیه معیارها، زیر معیارها و نکات راهنمای مدل از لحاظ کاربرد واژگان داده، اطلاعات و دانش بررسی شده و بر اساس آن بخش های مختلف فرآیند مدیریت دانش را از نگاه سازمان های متعالی اولویت بندی می کنیم که در نتیجه آن مشخص شد تمرکز سازمان های متعالی در فرآیند مدیریت دانش بر روی دو بخش بهره برداری و انتشار دانش می باشد.

  • مدیریت
  • دانش
  • مدل
  • EFQM
  • ویرایش
  • خرید
  • فروش
  • جزوه
  • گزارش
  • تحقیق
  • پروژه
  • پژوهش
  • مقاله2010مدیریت
  • دانش
  • مدل
  • EFQM
  • ویرایش
  • 2010

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.