خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی، در قالب pdf و در 69 صفحه. توضیحات: این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است. نحوه تصمیم گیری در سازمان ها

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 316 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 69

حجم فایل: 2,126 کیلوبایت

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی،

در قالب pdf و در 69 صفحه.

توضیحات:

این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است.

نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرایند قیمت گزاری، سیستم توزیع، مزایده ها و مناقصه هایی که شرکت ها در آن شرکت می کنند و نحوه دادن بهترین قیمت برای حداکثر کردن سود و…، از مباحث این کتاب هستند و در این فایل نکات بسیار مهم و کلیدی آن آورده شده و زحمت بسیار زیادی برای کامل بودن مطالب کشیده شده است.

  • بازاریابی
  • بازاریابی صنعتی
  • دانشگاه تهران
  • دکتر سید جوادین
  • دکتر رحیم اسفیدانی
  • بازاریابی شرکتی
  • مناقصه
  • مزایده
  • قیمت گزاری
  • استراتژی
  • تبلیغات
  • فروش
  • برنامه بازاریابی
  • تحقیقات بازار
  • B2B
  • بازاریابی B2Bخلاصه
  • کتاب
  • بازاریابی
  • صنعتی

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.