دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی
تعداد مشاهده: 316 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 2,126 کیلوبایت
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی،
در قالب pdf و در 69 صفحه.
توضیحات:
این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است.
نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرایند قیمت گزاری، سیستم توزیع، مزایده ها و مناقصه هایی که شرکت ها در آن شرکت می کنند و نحوه دادن بهترین قیمت برای حداکثر کردن سود و…، از مباحث این کتاب هستند و در این فایل نکات بسیار مهم و کلیدی آن آورده شده و زحمت بسیار زیادی برای کامل بودن مطالب کشیده شده است.