کودکان سرمایه های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است. آینده فرد و جامعه را بنایی نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. از این رو، سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حساسترین و مهمترین وظایف دست اندر کاران و مسئولان جامعه است و باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد. اصلی ترین معضل پیش روی مراکز آموزش پیش دبستانی، عدم توسعه مراقبتهای کودکان طی سالهای اولیه زندگی است.
درحالی که تمام مردم در تلاش برای افزایش تحقق این برنامه هستند، بحران اقتصادی موجود در کشور اندونزی تأثیری جدی در تحقق همه برنامه های آموزشی از جمله برنامه آموزشی متعلق به کودکان در سالهای اولیه تولد آنها داشته است. جامعه مستقیماً تأثیرات اجتماعی آن را تجربه کرده است، مخصوصاً مراقبتهای بهداشتی برای کودکان در سالهای اولیه تولد بسیار ناامید کننده است. این بحران باعث شده است که مردم نتوانند از غذاهای مناسب و با کیفیت بالا استفاده کنند، به خصوص مردم فقیر چرا که آنها قادر نیستند هم غذاهایی با کیفیت بالا بخرند و هم با کمیت بالا. علاوه بر این، کاهش به وجود آمده در خدمات بهداشتی نیز مسائل تغذیه أی و بهداشتی زیادی برای جامعه به خصوص برای کودکان و مادران باردار، به بار آورده است. وجود پراکندگی غیر عادی مدارس هم از جنبه استانی و هم از جنبه شهری روستایی عدم برخورداری اغلب مربیان پیش دبستانی از حداقل توانایی لازم برای این کار را ندارند، البته طی چند سال گذشته، برنامه آموزش پیش دبستانی رشد منطقی داشته است، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ کیفیت نوع برنامه.
کسب خود ارزیابی و آمادگی
شناسایی و ارزیابی فرصت
نوآوری و ایده یابی
تدوین طرح کسب وکار
روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت (جهت فروش کالا)
تاسیسات مورد نیاز
تامین منابع مالی مورد نیاز
تاسیس و راه اندازی کسب و کار
اداره کسب و کار و تثبیت آن