تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات-2

  • عنوان مقاله: تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات
  • قالب بندی: Word

شرح مختصر

با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد بین آنها و اینکه در این تحقیق رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات می باشد که با توجه به ابعاد آن از 9 فرضیه جهت دقت در کار که مبین این است که آیا بین رفتار شهروندی و کیفیت خدمات رابطه وجود دارد و اهداف این تحقیق بررسی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات بانک پاسارگاد و بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان و ارائه راه کارهایی به بانک پاسارگاد جهت افزایش رفتارهای شهروندی در جهت بهبود کیفیت خدمات می باشد و روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گرد آوری اطلاعات استفاده شده است

و برای تجزیه تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی که با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL انجام می شود و برای پایایی پرسش نامه نیز از آلفای کرومباخ و میزان تبیین پذیری هر متغیر توسط سوالات تحقیق از مدل تحریری و بررسی فرضیات از معادلات ساختاری استفاده شده و این مقاله نشان می دهد که رضایت مندی شغلی کارکنان و اعتماد مدیر به نحو قابل ملاحظه ای با رفتار شهروندی سازمانی در ارتباط بوده و فعالیت بیشتر OCB رابطه مستقیم و مثبتی بر کیفیت خدمات دارد.

  • بین رضایت شغلی و نوع دوستی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین رضایت شغلی و جوانمردی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین رضایت شغلی و آداب مدنی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین اعتماد و نوع دوستی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین اعتماد و آداب مدنی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین اعتماد و جوانمردی رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین نوع دوستی و کیفیت خدمات رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین آداب مدنی و کیفیت خدمات رابطه مثبت وجود دارد؟
  • بین جوانمردی به طور مثبتی بر کیفیت خدمات رابطه مثبت وجود دارد؟

فرضیه های تحقیق

  • رضایت شغلی بر نوع دوستی تاثیر دارد.
  • رضایت شغلی بر آداب مدنی تاثیر دارد.
  • رضایت شغلی بر جوانمردی تاثیر دارد.
  • اعتماد بر نوع دوستی تاثیر دارد.
  • اعتماد بر آداب مدنی تاثیر دارد.
  • اعتماد بر جوانمردی تاثیر دارد.
  • نوع دوستی برکیفیت خدمات تاثیر دارد.
  • آداب مدنی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد.
  • جوانمردی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد.

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.