پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها
فرمت:پاورپوینت
تعداد اسلاید:163 اسلاید
اهداف دوره
- تعریف و شناخت فرآیندها
- دسته بندی فرآیندها
- فرآیندهای مشتری مدار
- تعریف اثربخشی و کارایی
- مدل FOCUS PDCA
- مدل SAMIE
فرآیند
q مجموعه ای از فعالیت های مرتبط به هم یا متعامل که ورودیها را به خروجیها تبدیل می کند.
•مجموعه ورودی های یک فرآیند عمومأ خروجیهای سایرفرآیندها هستند.
•فرآیندها در سازمان عمومأ برنامه ریزی می شوند و تحت شرایط کنترل شده به اجرا در می آیند تا ارزش افزوده ایجاد شود.
یک فعالیـت که با استفاده از منابـع و بصـورت هدایت شده در جهت کسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستانده ها عمل می کند را می توان به عنوان یک فرایند در نظر گرفت.