دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 410 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24
دانلود مقاله اصلی
قیمت فایل فقط 11,000
برچسب
- مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی:مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
- سازمان CRM
- عملکرد هتل
- مدیریت دانش
- مشتری مداری
- فناوری مبتنی بر CRM
- مقاله ترجمه شده
- دانلود مقاله ترجمه شده
- مقالات ترجمه شده
- انجام ترجمه مقاله
- مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
- مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی مطالعه مو
خرید فایل
علی
سهشنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:51