ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎ (CRM) برابعاد عملکرد سازکانی: مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 410 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 24

دانلود مقاله اصلی

قیمت فایل فقط 11,000

برچسب

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی:مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی
  • سازمان ‏CRM
  • عملکرد هتل
  • مدیریت دانش
  • مشتری مداری
  • فناوری مبتنی بر ‏CRM
  • مقاله ترجمه شده
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • مقالات ترجمه شده
  • انجام ترجمه مقاله
  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی مطالعه مو

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.