عنوان انگلیسی: In good and bad times: the interpersonal nature of brand love in service relationships
عنوان فارسی: ماهیت بین فردی علاقه به نام تجاری در روابط خدماتی در اوقات خوب و بد
تعداد صفحات: 42 صفحه
بخشی از متن اصلی به همراه ترجمه:
Purpose – The purpose of this paper is to address two important gaps in the brand love and consumer-brand relationships literatures. First, this study aims to investigate several interpersonal antecedents of brand love in a services setting. Second, this study also aims to examine the differential influence of the valence of the service delivery process and the way that brand love develops under qualitatively varied conditions.
هدف: هدف از این مقاله پی بردن به دو شکاف مهم در ارتباطات مطبوعاتی علاقه به نام تجاری و کالای پر مصرف است. ابتدا، این مطالعه با فرض بررسی چند سوابق فردی از علاقه به نام تجاری در یک محیط خدماتی شروع میکند . دوم، این مطالعه همچنین با فرض بررسی تاثیر تفاضلیِ ارزیابی از روند ارائه خدمات و روشی که علاقه به نام تجاری را تحت شرایط کیفی متنوع توسعه می دهد، است…