ترانه های الیاس: ترانه تو دنیامو عوض کردی/You changed my world

  • عنوان: ترانه های الیاس: ترانه تو دنیامو عوض کردی/You changed my world
  • ترانه این هفته: تو دنیامو عوض کردی
  • ترانه: تو دنیامو عوض کردی
  • از: الیاس (ع.ک)
  • You changed my world
  • Lyric: Elias

***

با درود به: آهنگسازان، تنظیم کنندگان و خوانندگان آهنگ های موزیک پاپ

ترانه های الیاس، در یک مجموعه بیش از 350 ترانه تا امروز، آماده واگذاری با قرارداد کتبی به متقاضیان خرید برای تولید آهنگ هستند. موضوعات ترانه های الیاس بسیار متنوع و گسترده و گوناگون هستند و به خاطره ها و زندگی روزمره هر کسی مربوط می شوند و هر کس بنوعی با یکی از آنها می تواند ارتباط حسی و عاطفی پیدا کند.

  • علاقمندان خرید می تواننداز هر متن ترانه ای که در اینجا منتشر می شود، بازدید کنند و اگر تمایل به خرید داشتند در همین وب سایت پرداخت نمایند
  • متن هر ترانه جدیدی، در همین صفحه درج می شود و بدینوسیله، با هر ترانه جدید، بروز می شود
  • قیمت هر ترانه از امروز تا اطلاع ثانوی و بمناسبت افتتاح این سرویس با قیمت بسیار مناسب 350 هزار تومان است.
  • پس از پرداخت، برگ واگذاری بنام خریدار صادر می شود و به ایمیل او ارسال می شود
  • به همکاران فروش، 30% از قیمت نهایی هر ترانه پرداخت می شود
  • هر گونه سئوالی با ایمیل: elyasak2015@yahoo.com
  • به متن هر ترانه در پایین مراجعه نمایید

به هر چیز معتقد بودم

بجز به عشق و دوست داشتن

درخت سوزی زیاد دیدم

نمی دیدم درخت کاشتن

یه نصفه خالی لیوان

همیشه روی میزم بود

بدی ها رو دقیق دیدن

زیر چشمایِ هیزم بود

تا اینکه من تو رو دیدم

تو دنیامو عوض کردی !

دلم سرشار از غم بود

منو پاک از غرض کردی

تو دنیامو عوض کردی !

به من گفتی که عاشق باش

به من گفتی نشو نومید

نگو ای وای ! نگو ای کاش !

تو دنیام و عوض کردی !

که اکنون غرق احساسم

به هر نشونه عشقی

عجیب ! بدجوری حساسم

تا اینکه من تو رو دیدم

تو دنیامو عوض کردی !

دلم سرشار از غم بود

منو پاک از غرض کردی

چقد خوبه عشق ورزی

به هر کس و به هر چیزی

همین باور–ِ زیبا رو

نمیدونستم یکروزی !

چقد خوبه نگاه کردن

به گل هایی که می روین

چقد خوبه گوش کردن

به گلها که چه میگوین !

تا اینکه من تو رو دیدم

تو دنیامو عوض کردی !

دلم سرشار از غم بود

منو پاک از غرض کردی

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.