فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8799 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 72
گزارش کارآموزی رشته معماری با عنوان مترو
ساختمان فلزی
منظور از ساختمان فلزی ساختمانی است که ستونها و تیرهای اصلی آن از پروفیل های مختلف فلزی بوده و بار سقفها و دیوارها و جدا کننده ها (پارتیشن ها) بوسیله تیرهای اصلی به ستون منتقل شده و به وسیله ستونها به زمین منتقل گردد.
مزایا و معایب ساختمانهای فلزی
1- اجرای این نوع ساختمانها خیلی سریع پیشرفت می نماید. در صورتی که برای ساختن ساختمانهای بتنی یا آجری زمان بیشتری لازم است.
2- ستونها و قطعات باربر ساختمانهای فلزی فضای کمتری را اشغال می نماید و این خود باعث بوجود آمدن سطح مفید زیادتر در ساختمانهای فلزی می گردد در صورتی که برای ساختمانهای بتونی مرتفع ناچار به ایجاد ستونها و دیوارهای قطور می-باشیم.
3- ساخت قطعات ساختمانهای فلزی در خارج از محوطه کارگاه (مثلاً در کارخانه های فلزکاری) ممکن بوده و این خود از لحاظ دقت کار و کیفیت بهتر قطعات و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.
4- ساختن ساختمانهای فلزی (البته فقط در قسمت فلزکاری) کمتر تابع آب و هوا و عوامل جوی می باشد در صورتی که ادامه کار ساختمانهای بتونی در هوای زیر صفر ممکن نیست. بعضی از آئین نامه ها جوشکاری و چکش کاری را در هوای خیلی سرد اجازه نمی دهند.
5- امکان تقویت ساختمان بعد از اتمام کار و بالاخره نزدیک بودن فرضیات با عمل در ساختمانهای فلزی از مزایای آن می-باشد.
کلمات کلیدی:
طراحی معماری مترو
پلان ها و مقاطع مترو
ساختمان های فلزی مترو
فهرست مطالب
فصل اول:ساختمان های فلزی
مقدمه 1
تاریخچه مترو 4
بررسی شناخت انواع سیستم حملو نقل پیشرفته عمومی 7
خط سبک شهری 10
مشکلات ترافیکی 14
مزایای احداث مترو در شهر تهران 17
مشخصات کلی متروی تهران 18
موقعیت شهری ایستگاه 20
بررسی های جامعه شناختی 30
فصل دوم:دکوراسیون و دیوارها
بررسی های روانشناختی ایستگاههای زیرزمینی مترو 35
مشخصات کلی موقعیت ایستگاه و اجزای اصلی 38
فصل سوم:پلان ها و مقاطع
اجزای اصلی ایستگاه و محدوده های استملاکی پیشنهادی 46
معیارهای بررسی آلترناتیوهای محدوده استملاکی 59
بررسی طرحهای توسعه در زمینه تاسیسات شهری 61
فصل چهارم:گزارش کارآموزی
قیمت فایل فقط 14,500
برچسب