تقسیم بازاروتعیین بازارهدف

  • دسته بندی: پاورپوینت
  • قیمت: 4000 تومان

در قالب پاورپونت در 38 اسلاید

•تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی وروندی است برای تشخیص ومجزاکردن ویژگیهای خریداران .

•استراتژی بازاریابی شامل دوبخش اساسی است:

•1- گزینش بازارهدف

•2- توسعه وتدوین برنامه بازاریابی موثربرای موفقیت دربازارهدف

•اهداف بخش بندی بازار:

•1-انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهدیامی تواندمحصولات وخدماتش رابه آن عرضه کند.

•2- طراحی محصولات وبرنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر…

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.