تحقیق اصول سرپرستی-2

دانلود تحقیق در مورد اصول سرپرستی، در قالب word و در 118 صفحه، قابل ویرایش. مقدمه تحقیق: من قصد دارم با تلاش خودم و به امید خدا تحصیلاتم را ادامه بدهم تا بتوانم تواناییهای علمی و عملی خود را بالا برده، در کنار درس کار هم انجام دهم،

دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی

تعداد مشاهده: 245 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 118

حجم فایل: 259 کیلوبایت

دانلود تحقیق در مورد اصول سرپرستی،

در قالب word و در 118 صفحه، قابل ویرایش.

مقدمه تحقیق:

من قصد دارم با تلاش خودم و به امید خدا تحصیلاتم را ادامه بدهم تا بتوانم توانایی های علمی و عملی خود را بالا برده، در کنار درس کار هم انجام دهم، در این صورت میتوانم اشکالات کارم را در کنار تحصیلاتم رفع کنم و در حین تحصیل موارد تازه و جدیدی بیاموزم.

اگر بتوانم در آینده شرکتی را اداره کنم و مدیر شرکتی بشوم، مدیری خواهم بود که کاملاً جدی و در عین حال خوشرو با مخاطبم برخورد کنم، در کمال آرامش و اطمینان خاطر صحبت کنم، پوشش و برخوردم طوری باشد که بتواند اعتماد طرف مقابلم را جذب کند، در مورد همکارانم رفتار خوبی داشته باشم، به طوری که آن ها از کار کردن با من راضی باشند.

مدیری خواهم بود که از نظر عملی آن قدر پیشرفت کرده باشم که بتوانم صریح در مورد مسأله‌ای اظهار نظر نموده و اگر مشکلی بود، بتوانم به درستی آن را تشخیص داده و برطرف نمایم.

مشکلاتی را که در محل کار سبب ناراحتی و مشغله فکری کارکنانم میشود را از میان بر میدارم و اگر کاری به من مراجعه شد، کاملاً درست، صحیح و کامل انجامش میدهم و مشکلی در کارم نباشد تا بتوانم مراجعه کننده‌ام را راضی کنم.

میخواهم از تمام وسایل و لوازم ضروری مربوط و در ارتباط با کارم استفاده نمایم و شرکتم را به کلیه وسایل پیشرفته و مورد نیاز حرفه‌ام که جزء وسایل روز دنیا هستند، مجهز نمایم.

در مورد برخورد با فردی که برای کار به من مراجعه کرده بعد از اطمینان از درستی و بیعیب و نقص بودن کارشان با ایشان قرارداد تنظیم مینمایم، تا به این وسیله اعتماد و اطمینان طرف مقابلم را جلب نمایم.

جدی ـ خوش برخورد ـ اعتماد به نفس ـ آرام ـ منظم ـ صبور ـ سخنران ـ لایق و شایسته ـ استفاده از وسایل پیشرفته ـ پیشرفت علمی ـ فکور ـ سیاستمدار

  • اصول سرپرستی
  • اصول سرپرستی کارگاه
  • اصول سرپرستی و مدیریت
  • اصول سرپرستی سازمانی
  • تحقیق اصول سرپرستی
  • تحقیق اصول سرپرستی کارگاه
  • تحقیق اصول سرپرستی و مدیریت
  • تحقیق اصول سرپرستی سازمانی
  • مقاله اصول سرپرستیتحقیق
  • اصول
  • سرپرستی

واریز هزینه و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.