ترجمه مقاله بازمهندسی فرایند کسب و کار قلب شناسی

چکیده ترجمه

بخش بهداشت و درمان به عنوان سومین صنعت بزرگ در جهان بوده و با چندین مشکل همانند زمان انتظار زیاد برای بیماران، عدم دسترسی به اطلاعات، هزینه های بالای انتقال و اشتباهات پزشکی مواجه می باشد. مدیران بخش بهداشت و درمان به دنبال روش های بازمهندسی فرایند برای پی بردن به بهترین فرایند برای به اجرا در آوردن کار می باشند، و چنین فرایندهایی به منظور بهینه سازی بازدهی بدون توافق بر روی کیفیت می باشد. بازمهندسی فرایند کسب و کار اشاره ای به تجدید نظر بنیادین و بازطراحی قابل توجه فرایند کسب و کار برای دستیابی به بهبود قابل توجه در ارزیابی عملکرد همزمان و حساس، همانند قیمت، کیفیت، سرعت، دارد. بررسی کنونی در بیمارستان شرکت مراقبتی با امکانات 1000 تختی انجام شد. روش بررسی توصیفی و بررسی موردی با نظارت کامل، دقیق، و گسترده گردش بیمار، تاخیر، کمبودها در جا به جایی بیمار و گردش کار مورد استفاده قرار گرفته است. داده ها از طریق مشاهدات، مصاحبه های غیررسمی گرداوری شده و توسط آنالیز ماتریس تجزیه و تحلیل شده است. نمودارهای گردشی در ارتباط با فعالیت های کاری مختلف دپارتمان قلب شناسی شامل گردش کار فراینده پذیرش، گردش کار در اتاق مراقبت های ویژه و ICCU، گردش کار بیمار در زمینه روش آزمایشگاهی کاتترازیسیون و صورت حساب و فرایند ترخیص ترسیم شده است. مشکلات سیستم کنونی مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات مهم در ارتباط با ظرفیت دپارتمان قلب شناسی با نمودار گردشی توصیفی، داده شده است.

Abstract

Healthcare sector is the world’s third largest industry and is facing several problems like excessive waiting times for patients, lack of access to information, high costs of delivery and medical errors. Healthcare Managers seek the help of process re-engineering methods to discover the best processes for performing work, and that processes are re-engineered to optimize productivity without compromising on quality. Business Process Re-engineering refers to the fundamental rethinking and radical redesign of business processes to achieve dramatic improvements in critical, contemporary measures of performance, such as cost, quality and speed. The present study is carried out at tertiary care corp orate hospital with 1,000 - plus - bed facility. A descriptive study and case study method is used with intensive, careful, complete observation of patient flow, delays, short comings in the patient movement and work-flow. Data is collected through observations, informal interviews and analysed by Matrix Analysis. Flowcharts were drawn for the various work activities of cardiology department including Work flow of the admission process, Work-flow in ward & I CCU, Work flow of the patient for catheterization laboratory procedure & Billing and Discharge Process. The Problems of the existing system were studied and necessary suggestions were recommended to cardiology department module with illustrated Flow chart.

کلیدواژه

  • بازمهندسی فرایند کسب و کار
  • دپارتمان قلب شناسی
  • بهداشت و درمان
  • نمودار گردشی

بخش بهداشت و درمان به عنوان سومین صنعت بزرگ جهان بوده و در کشورهای در حال توسعه و کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال رشد می باشد. بهداشت و درمان در سرتاسر جهان با چندین مسئله روبرو می باشد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.29 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

واریز هزینه و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.