دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد
تعداد مشاهده: 390 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc, pdf
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 82 کیلوبایت
دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
Brand Identity Process
عنوان فارسی مقاله:
فرآیند هویت برند (نام تجاری)
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
تعداد صفحات فایل اصلی: 9
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید.
ترجمه بخشی از ابتدای مقاله:
هویت برند توصیف تصویری آن است که به دنیای خارج منتقل میشود و شامل نام، لوگوتایپ یا لوگومارک، ارتباطات و شکل ظاهری میباشد. سیستم مناسب و راهنمای خط مشیهای هویت برند، موجب استفاده یکدست از هویت برند در تمامی نقاط لمس (نقاط ارتباطی) مشتریان میشود. در نتیجه برند در بازار به راحتی شناخته شده و نسبت به آن آگاهی ایجاد میگردد.