فرمت فایل: doc
حجم فایل: 46 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24
دانلود مقاله رشته مدیریت
تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی: یک مکمل برای بر پایه تئوری
چکیده
وسعت تحقیقات روی روابط بین استراتژی مدیریت علمی (KM) و اجرای سازمانی نتایج غیر قطعی را به دنبال دارد. در این متن به تحقیق دوباره در مورد مشکلات تئوری مکمل از دیدگاه اقتصادی میپردازیم: مفهوم تجربی کار ما بر پایه اطلاعات استراتژی KM و اجرای سازمانی از نمونه 131 تایی ساختار kroan است. نتایج تحقیقات ما نشان میدهند که سه نوع رابطه در بین استراتژی KM وجود دارد به غیر مکمل- نوع غیر مکمل معنایی و اقتصادی- مکمل معنایی. استراتژی KM اجرایی مشتق شده نشان دهنده نوع غیر تکمیل آن است که بیانگر ضرب سطح بالایی از اجرای سازمانی است. تجزیه ما از استراتژی شرق، ترکیب استراتژی KM مشرق اجرایی بیرونی و درونی است که بیانگر، روابط تکمیل است که شامل تاثیرات کاربردی استراتژی KM روی اجرا است.
کلمات کلیدی:
تئوریهای مکمل
استراتژیهای KM
اجرای سازمانی
استراتژی مدیریت علمی
مقدمه
دانش یک منبع اصولی برای یک سری جذب امتیازات تکمیلی قابل جایگزین است. همانگونه که دانش تهیه شده است، پتانسیلی بوده است. برای گسترش و انتشار شرکت است و دارای پتانسیلی برای روابط ارزش شرکت با قوی کردن مرکزیت و قدرت آن جهت پاسخگویی به شرایط غیر معمول و جدید است. شواهدی رو به رشد وجود دارند که شرکتها مدیریت علمی خود را سلامت میبخشند. KM و آن را در سیستمهای KM در جهت تهیه منابع بهتر و اجرایی وارد میکنند.
اهمیت رو به رشد علم بعنوان منبع بحرانی مدیریت را جهت افزایش توجه به استراتژی KM تشویق کرده است. استراتژی KM مناسب از این جهت که در منظم کردن فرایند سازمانی فرهنگ و جمع آوری اطلاعات (IT) بکار میرود، مهم است. ساختار رو به رشد تحقیقات KM به آزمایش دقت را نیاورده برای استراتژی KM پرداخته است و در جهت طبقه بندی آنها، تلاش کرده است. ترکیب از این تحقیقات این پیشنهاد را به ما میدهند. که استراتژی KM میتواند بر پایه دو کلید دوگانه تشخیص داده شود: 1) توجه و تاثیر KM و 2) منابع
فهرست مطالب
روابط بین استراتژیهای KM و اجرای سازمانی بوسیله تئوریهای مکمل
چکیده 1
مقدمه 2
2- دوره ادبیات 5
1- 2- مکملها 5
2- 2- استراتژی KM و مکملهای آن 6
3- روش شناسی تحقیق 7
1- 3- مرحله اول: طبقه بندی استراتژی KM 8
1- 2- 3- تجزیه و همکاری 9
2- 2- 3- تجزیه تکمیلی 10
3- 2- 3- دادههای درونی 12
4- تجزیه و نتایج 13
1- 4- اطلاعات و ارزیابی 13
2- 1- 4- خصوصیات نمونه 14
3- 1- 4- اعتبار و ارزش آزموده 14
2- 4- نتایج مرحله اول: دستههای سازمانی روی پایه استراتژی KM 15
3- 4- نتایج مرحله دوم 16
2- 3- 4- تجزیه مکملها 17
4- 4- خلاصه نتایج 18
1- 5- محدودیتها 19
2- 5- کاربردها 20
6- نتیجه 22
قیمت فایل فقط 17,000
برچسب