این مقاله به بحث راجع به مفاهیم تجاری راجع به مالیات بر ارزش افزوده می پردازد که باعث بازپرداخت مالیاتهای داخلی به وسیله تولیدکنندگان داخلی به عنوان پرداخت کننده در زمان اعمال مالیاتها بر واردات یا تولیدات اجناس خارجی می شود.مالیات بر ارزش افزوده به وسیله 140 کشور دنیا در حال اعمال است که شامل تمامی اعضای OECD کوچکتر ایالات متحده نیز می شود.بررسی ما راجع به مفهوم تطابق دادن مالیاتهای برون مرزی در تراز تجارت ایالات متحده است که پیشنهاد کننده کاهش سطح مالیات بر ارزش افزوده چه در واردات و صادرات است و اینکه این اثرها به صورت اخص در بخش های مراکز قدرت بیشتر است.ما از طرح داده ها در طول 12 سال استفاده می کنیم 29 مورد از صنایع و 146 کشور که برای هدایت تحلیل هاست.
این مقاله به بحث در رابطه با مفاهیم تجاری مالیات بر ارزش افزوده می پردازد که باعث بازگشت مالیات داخلی به وسیله صادر کنندگان محصولات داخلی در زمان اعمال مالیات بر تولیدات داخلی و خارجی می شود.سازمان تجارت جهانی مجوز اینگونه تطبیقات خارجی را راجع به مالیاتهای غیر مستقیم از قبیل مالیات بر مصرف یا ارزش افزوده را داده است.اگرچه در آمریکا عموما بکارگیری مالیاتهای مستقیم مثل مالیات بر افراد و درآمد شرکت ها نمی تواند شامل تعهدات تعدیلات خارجی سازمان تجارت جهانی شود.متعاقبا شرکت های آمریکائی احتمالا به صورت اسمی یک تعدیل مالیات داخلی بدون تعدیلات خارجی را متحمل می شوند که این کار باعث زیان رساندن به رقابتهای تجاری می شود.ما به تحلیل مفهوم تجاری مالیات بر ارزش افزوده بر تراز تجاری آمریکا می پردازیم.اگرچه برخی از شواهد اقتصادی نشانگر این است که آمریکا قادر به بهبود وضعیت رقابتهای تجاری خود می باشد اگر بتواند برخی از اجزای خاص ساختار مالیاتی خود را کنار بگذارد خصوصا در مورد مالیات بر درآمد شرکت ها با تعدیلات خارجی مالیات و همچنین این مقاله درصدد نشان دادن مفهوم فرض مالیات بر ارزش افزوده در آمریکا نیست.تنها هدف ما شواهد مربوط به اثر وضعیت مالیاتی موجود در آمریکا و طرح های تجاری شامل مالیات بر ارزش افزوده و رقابتهای تجاری در آمریکا که تعریف شده به عنوان بهبود مربوط در صادرات و واردات است.