در قالب پاورپونت در 44 صفحه
چکیده:
این مطالعه در پی بررسی عوامل موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه ای نوآوری باز در بخش کسب و کار شرکتهای نانوفناوری کشور است.
مأموریت اصلی این بنگاه ها در توسعه رویکرد نوآوری باز، واسطه گری، ارائه خدمات تخصصی، تأمین مالی، مدیریت پروژه، مدیریت دارائیهای فکری، خدمات جستجو و رصد فناوری، بازاریابی و تجاری سازی در محیط کسب و کار شرکتهای نانو است.
نتایج این تحقیق نشان می دهد عوامل تأثیرگذار بر موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه ای شامل دو طیف عوامل درونی و عوامل محیطی است…