عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerc
عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
فایل حاوی هم متن اصلی و هم متن ترجمه شده می باشد
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
گزیده ای از متن انگلیسی:
Department of Decision Sciences, School of Business, National University of Singapore, 1 Business Link 117592, Singapore
Received 27 July 2006; accepted 4 February 2007
Available online 24 March 2007
Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2006 Elsevier Ltd. All rights reserved.
گزیده ای از متن ترجمه شده:
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .