بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار تسهیم دانش ضمنی و تصریحی-2

  • عنوان: بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار تسهیم دانش ضمنی و تصریحی در شعب بانک سپه استان گیلان

درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید.

پروژه پیش رو مربوط به بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار تسهیم دانش ضمنی و تصریحی در شعب بانک سپه استان گیلان می باشد که البته با کمی ویرایش می توانید از این پروژه در سایر شهرهای کشور نیز بهره مند شوید. برای دریافت نمونه فایل رایگان می توانید به digiprozhe.persianblog.ir مراجعه نمایید.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه

2-1- بیان مسئله تحقیق

3-1- اهمیت و ضرورت تحقیق

4-1-اهداف تحقیق

1-4 -1 هدف اصلی

2-4-1 اهداف فرعی

5-1- چارچوب نظری تحقیق

6-1- تبیین فرضیه های تحقیق

7-1- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

1-7-1-تراکم و فشردگی شبکه

2-7-1-تشخیص و آگاهی کارکنان

3-7-1-هنجارها و قوانین سازمانی

4-7-1-توانایی فنی

5-7-1-تشخیص و آگاهی از تسهیم

6-7-1-تعهد موثر

7-7-1-رفتار تسهیم دانش ضمنی و تصریحی کارکنان

8-1-قلمرو پژوهش

1-8-1- قلمروزمانی

2-8-1- قلمرو مکانی

3-8-1 قلمرو موضوعی

فصل دوم: ادبیات تحقیق

1-2-مقدمه

2-2-سرمایه اجتماعی

1-2-2-دیرینه ومفهوم سازى سرمایه اجتماعى

2-2-2-سطح فردی و تیمی سرمایه اجتماعی

1-2-2-2-سطح تیمی

2-2-2-2-سطح فردی

3-2-2- عناصرسرمایه اجتماعی

1-3-2-2-عنصرساختاری

2 -3-2-2-عنصرشناختی

3 -3-2-2-عنصررابطه ای

4-2-2-نظریه های سرمایه اجتماعی

1-4-2-2-نظریه سرمایه اجتماعی گوشال وناهاپیت

2-4-2-2-نظریه جیمزکلمن

3-4-2-2-نظریه پوتنام

4-4-2-2-نظریه SCATدرخصوص سرمایه اجتماعی در سطح سازمان

5-4-2-2-نظریه هدسون

5-2-2-تئوریهای سرمایه اجتماعی

1-5-2-2-تئوری پیوندهای ضعیف

2-5-2-2- تئوری منابع اجتماعی

3-5-2-2-تئوری شکاف ساختاری

6-2-2-سنجش و اندازه گیری سرمایه اجتماعی

3-2- مفاهیم تسهیم دانش

1-3-2-دانش صریح و دانش ضمنی

2-3-2-تسهیم دانش

3-3-2- اهمیت تسهیم دانش

4-3-2-تعاریف تسهیم دانش

5-3-2-طبیعت رفتارتسهیم دانش

6-3-2-شکل های صریح و ضمنی تسهیم دانش

7-3-2-سیستمهای تسهیم دانش(سیستمهایی برای سازماندهی وتوزیع دانش)

8-3-2-عوامل مؤثربررفتارتسهیم دانش

9-3-2-تسهیم دانش درون و بین گروهی

10-3-2-دیدگاههای مختلف درزمینه انواع فعالیتهای تسهیم دانش

11-3-2-موانع بالقوه تسهیم دانش

1-11-3-2-موانع بالقوه فردی تسهیم دانش

2-11-3-2-موانع بالقوه سازمانی تسهیم دانش

3-11-3-2-موانع بالقوه فناوری درزمینه تسهیم دانش

12-3-2- نظریه و تئوریهای مربوطه در زمینه تسهیم دانش

1-12-3-2- پنج ساز و کار تسهیم دانش در مدل دیکسون

2-12-3-2- سایر مدلهای تسهیم دانش

3-12-3-2-مدل های اندازه گیری تسهیم دانش

4-2-پیشینه پژوهش

1-4-2-تحقیقات داخلی

2-4-2-تحقیقات خارجی

فصل سوم: روش تحقیق

1-3- مقدمه

2-3- روش تحقیق

3-3- جامعه آماری تحقیق

4-3- نمونه آماری تحقیق

5-3- ابزارهای جمع آوری داده ها

6-3- پایایی و روایی ابزار جمع آوری داده ها

1-6-3-روایی محتوا(روایی صوری)

2-6-3- پایایی ابزار سنجش

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده های تحقیق

1-7-3-آزمون کولموگروف - اسمیرنوف

2-7-3- ضریب همبستگی پیرسون

3-7-3- رگرسیون خطی ساده و چندگانه

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

1-4- مقدمه

2-4- آمار توصیفی

1-2-4- سن

2-2-4- جنسیت

3-2-4- وضعیت تاهل

4-2-4 -میزان تحصیلات

5-2-4- سابقه کار

3-4- توصیف آماری متغیرهای تحقیق

1-3-4- تراکم و فشردگی شبکه افراد

2-3-4- تشخیص و آگاهی کارکنان

3-3-4- هنجارها و قوانین سازمانی

4-3-4- توانایی فنی

5-3-4- تشخیص و آگاهی از تسهیم

6-3-4- تعهد اثربخش

7-3-4- رفتار تسهیم دانش ضمنی و تصریحی کارکنان

4-4-آزمون کولموگروف - اسمیرنوف

5-4- آزمون فرضیه ها پژوهش

1-5-4 -فرضیه اول پژوهش

2-5-4 -فرضیه دوم پژوهش

3-5-4 -فرضیه سوم پژوهش

4-5-4 -فرضیه چهارم پژوهش

6-5-4 -فرضیه پنجم پژوهش

7-5-4 -فرضیه ششم پژوهش

6-4-رگرسیون چند متغیره

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

1-5- مقدمه

2-5-آمارتوصیفی

1-2-5- آمار توصیفی اطلاعات جمعیت شناختی

2-2-5- آمار توصیفی متغیرهای تحقیق

3-5- نتایج بررسی فرضیات تحقیق

1-3-5-فرضیه اول تحقیق

2-3-5-فرضیه دوم تحقیق

3-3-5-فرضیه سوم تحقیق

4-3-5-فرضیه چهارم تحقیق

5-3-5-فرضیه پنجم تحقیق

6-3-5-فرضیه ششم تحقیق

4-5- پیشنهادات اجرایی مبتنی بر نتایج پژوهش

5-5- محدودیت های تحقیق

6-5- پیشنهادات آتی برای انجام تحقیق

منابع

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.