ترانه های الیاس: ترانه صفات خوب یه مرد / Good traits of a man-1

  • ترانه: صفات خوب یه مرد
  • Good traits of a man
  • Lyric: Elias
  • از: الیاس (ع.ک)

***

با درود به: آهنگسازان، تنظیم کنندگان و خوانندگان آهنگ های موزیک پاپ

ترانه های الیاس، در یک مجموعه بیش از 350 ترانه تا امروز، آماده واگذاری به علاقمندان آهنگساز، تنظیم کننده، خواننده و یا تهیه کننده برای تولید آهنگ پاپ هستند

موضوعات ترانه های الیاس بسیار متنوع و گسترده و گوناگون هستند و به خاطره ها و زندگی روزمره هر کسی مربوط می شوند و هر کس بنوعی با یکی از آنها می تواند ارتباط حسی و عاطفی پیدا کند.

علاقمندان خرید می تواننداز هر متن ترانه ای که در اینجا منتشر می شود، بازدید کنند و اگر تمایل به خرید داشتند در همین وب سایت پرداخت نمایند

متن هر ترانه جدیدی، در همین صفحه درج می شود و بدینوسیله، با هر ترانه جدید، بروز می شود

قیمت هر ترانه از امروز تا اطلاع ثانوی و بمناسبت افتتاح این سرویس با قیمت بسیار مناسب 350 هزار تومان است.

پس از پرداخت، برگ واگذاری بنام خریدار صادر می شود و به ایمیل او ارسال می شود

به همکاران فروش، 30% از قیمت نهایی هر ترانه پرداخت می شود

هر گونه سئوالی با ایمیل: elyasak2015@yahoo.com

به متن هر ترانه در پایین مراجعه نمایید

...-

غرورم را شکستم تا غرورت نشکنه روزی

گذشت کردم که یکروزی گذشت کردن بیاموزی

بجایت غصه خوردم تا نفهمی که غمی داری

کمک کردم بخندی تا نفهمی از کی بیزاری

تفاهم می کنم با تو تحمل می کنم درد و

همین اخلاق میسازه صفات–ِ خوب یه مرد و

یه روز میاد که می فهمی که عشق یعنی فداکاری

نه خودخواهی نه خونخواهی فقط عهد و وفاداری

یه روز میاد که می بینی نمی بینی که غمگینی

از اینکه مهربون بودی نه غم داری نه سنگینی

تفاهم می کنم با تو تحمل می کنم درد و

همین اخلاق میسازه صفات–ِ خوب یه مرد و

قسم به این شب–ِ شعرم که عشق آدم شناسم کرد

من عشق و باورش کردم که از هر غم خلاصم کرد

قسم به اون تب–ِ چشمات که عشق در قلب–ِ من زایید

بزرگم کرد بلندم کرد شدم همسایه خورشید

تفاهم می کنم با تو تحمل می کنم درد و

همین اخلاق میسازه صفات–ِ خوب یه مرد و

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.