دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات-2

  • دسته بندی: مدیریت
  • قیمت: 4000 تومان

عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات

دسته: مدیریت

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

فرمت: پاورپوینت

این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:

مقدمه

تعریف رفتار شهروندی سازمانی

انواع رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد رفتار شهروندی سازمانی

رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات

ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی کارمندان با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات دریافت شده

رضایت شغلی و فتار شهروندی سازمانی

اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی

نتیجه گیری

مقدمه این فایل به شرح زیر است:

به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوری سازمان، توجه به این گونه رفتارها می تواند یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمانها باشد که تاکنون بدان توجه چندانی نشده است. به طور کلی هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)و رضایت شغلی و اعتماد کارکنان نسبت به مدیران و نیز کیفیت خدمات ادراک شده توسط مشتریان می باشد.

عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات

دسته: مدیریت

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

فرمت: پاورپوینت

این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:

مقدمه

تعریف رفتار شهروندی سازمانی

انواع رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد رفتار شهروندی سازمانی

رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات

ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی کارمندان با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات دریافت شده

رضایت شغلی و فتار شهروندی سازمانی

اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی

نتیجه گیری

مقدمه این فایل به شرح زیر است:

به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوری سازمان، توجه به این گونه رفتارها می تواند یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمانها باشد که تاکنون بدان توجه چندانی نشده است. به طور کلی هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)و رضایت شغلی و اعتماد کارکنان نسبت به مدیران و نیز کیفیت خدمات ادراک شده توسط مشتریان می باشد.

  • دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات- تعریف رفتار شهروندی سازمانی- انواع رفتار شهروندی سازمانیارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی کارمندان با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات دریافت شده

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.