طراحی مدل کسب و کار الکترونیک بر اساس مدیریت دانش در زنجیره تأمین-2

طراحی مدل کسب و کار الکترونیک بر اساس مدیریت دانش در زنجیره تأمین، در قالب پی. دی. اف و در 12 صفحه، شامل مقدمه، ادبیات موضوع، مدیریت دانش، مدیریت زنجیره تأمین و یکپارچگی زنجیره تأمین، کسب و کار الکترونیک، مفهوم مدل کسب و کار الکترونیک، اجزای مدل کسب و کار الکترونیکی در زنجیره تأمین نوآوری…

دسته بندی: مدیریت » مدیریت دانش

تعداد مشاهده: 362 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 12

حجم فایل: 769 کیلوبایت

طراحی مدل کسب و کار الکترونیک بر اساس مدیریت دانش در زنجیره تأمین

در قالب پی. دی. اف و در 12 صفحه شامل:

مقدمه

ادبیات موضوع:

مدیریت دانش، مدیریت زنجیره تأمین و یکپارچگی زنجیره تأمین، کسب و کار الکترونیک

مفهوم مدل کسب و کار الکترونیک

اجزای مدل کسب و کار الکترونیکی در زنجیره تأمین

نوآوری در محصول و مدیریت دانش

مدیریت زیر ساخت ها و مدیریت دانش

ارتباط با مشتری و مدیریت دانش

جنبه مالی و مدیریت دانش

مدل کسب و کار و موانع موجود در محیط:

تغییرات تکنولوژیکی، نیروهای رقابتی، تقاضای مشتری، محیط اجتماعی، محیط حقوقی

توسعه و طراحی چارچوبی منعطف برای مدل کسب و کار

نتیجه گیری

چکیده

در دنیای تجاری امروز، تجارت الکترونیک می تواند اثرات قابل توجهی بر وجهه سازمان که شامل فرآیندها، زیرساخت ها، کانال های فروش و نیروی انسانی است، داشته باشد. بنابراین واضح است که مدیریت دانش و ادغام آن با کسب و کار الکترونیکی و طراحی یک مدل کسب و کار جدید یک نقش حیاتی و بسیار مهم در مدیریت زنجیره تأمین دارد. یک مدل کسب و کار الکترونیکی در واقع مدلی است که به منظور افزایش کارایی و عملکرد سازمان طراحی شده است تا سازمان را به­ صورت یکپارچه درآورد. مدیریت دانش نیز، پیش نیازی برای کسب و کار الکترونیکی و روند رو به رشد مشتری مدارانه این نوع کسب و کار است. سازمان برای راه اندازی یک محیط کسب و کار الکترونیکی، باید اطلاعات و دانش مطلوبی در باره بازارها، مشتریان، محصولات و خدمات، روش ها، فرآیندها، رقبا، مهارت های کارکنان و محیط قانونی اش در اختیار داشته باشد. در این مقاله ما برروی طراحی چارچوب مدل کسب و کار الکترونیکی بر پایه مدیریت دانش در زنجیره تأمین تمرکز کرده ایم و برخی از عوامل مهم را که بصورت مستقیم و غیر مستقیم مدل تجاری را تحت تأثیر قرار می دهند، مورد بررسی قرار داده ایم. مقاله حاضر به دنبال پاسخ به این سوال است که چگونه طراحی یک مدل کسب و کار بر اساس مدیریت دانش موجب افزایش کارایی و اثربخشی یک کسب و کار الکترونیکی در زنجیره تأمین می شود.

  • طراحی
  • مدل
  • کسب و کار
  • الکترونیک
  • مدیریت
  • دانش
  • زنجیره
  • تأمین
  • یکپارچگی
  • زیرساخت
  • محصول
  • مشتری
  • موانع
  • خرید
  • فروش
  • جزوه
  • گزارش
  • تحقیق
  • پروژه
  • پژوهش
  • مقالهطراحی
  • مدل
  • کسب
  • کار
  • الکترونیک
  • بر
  • اساس
  • مدیریت
  • دانش
  • زنجیره
  • تأمین

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.