مدیریت زنجیره تأمین SCM-2

  • دسته بندی: مدیریت
  • قیمت: 5900 تومان

مدیریت زنجیره تأمین SCM - قالب ورد (59 صفحه)

مدیریت زنجیره تأمین «SCM » یکی از مباحث جدید علمی بود. که تحولات مدیریت صنعتی، تجاری و اینترنتی اخیر غرب مدیون آن بوده و توانسته توجه بسیاری از صاحب نظران و دانش پژوهان را به خود جلب نماید. با توسعه روز افزون شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات، شاهد ظهور واژه های نو، ایده های نوین و شکل های بدیعی از فعالیت های مرتبط با اینترنت و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف می باشیم. در این پروژه قصد و هدف اصلی از ارائه چنین بحثی معرفی این مبحث جدید و شناسایی کاربردهای آن در زمینه های مختلف می باشد و قصد داریم فاکتورهای مختلف آنرا به بحث گذاریم و از همه مهمتر بر روی فاکتور مکان در زنجیرۀ تأمین کلید نمائیم و راجع به آن به تفصیل به بحث و نظر بپردازم. در این تحقیق به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد.

۱- زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین هر کدام چه مفهومی دارند؟

۲- اصول بهینه سازی سیستم «SCM » کدامند؟

۳- مزایا و معایب بهینه سازی «SCM » کدامند؟

۴- فرآیند «SCM » چگونه است؟

۵- ضرورت اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین چگونه است؟

۶- رقابت پذیری در زنجیره تأمین به چه مفهوم است؟

۷- تأثیر مکان یابی در زنجیره تأمین چیست؟

۸- عدم قطعیت زنجیره تأمین شامل چه مواردی و چگونه است؟

۹- فرضیات «SCM » کدامند؟

۱۰- «SCM » شرکت ها در چه زمینه هایی کمک می نماید؟

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.