تحقیق مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس-2

مقدمه آیا روانشناسی تربیتی خوانده اید؟ آیا با نظریه ها و مفاهیم یادگیری آشنایی دارید؟ خواننده این کتاب لازم است ابتدا از کفاهیم و نظریه هاب یادگیری اطلاعاتی داشته باشد بدین منظور بخش اول کتاب را به مفاهی و نظریه های یادگیری اختصاص داده ایم. این بخش شامل دو فصل است. در فصل اول نظریه ها و در فصل د

دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 326 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 20

حجم فایل: 56 کیلوبایت

مقدمه

آیا روانشناسی تربیتی خوانده اید؟

آیا با نظریه ها و مفاهیم یادگیری آشنایی دارید؟

خواننده این کتاب لازم است ابتدا از کفاهیم و نظریه هاب یادگیری اطلاعاتی داشته باشد بدین منظور بخش اول کتاب را به مفاهی و نظریه های یادگیری اختصاص داده ایم. این بخش شامل دو فصل است. در فصل اول نظریه ها و در فصل دوم الگوهای یادگیری به اختصار توضیح داده شده است.

فصل اول شامل بحثهای زیر است:

الف) تعریف و تحلیل یادگیری

ب) تفاوت بین یادگیری و عملکرد

ج) عوامل موثر در یادگیری

د) نظریه های یادگیری (از جمله نظریه ثرنداریک و برونر و کاربرد آنها در فرایند تدریس و یادگیری).

در فصل دوم بحثهای زیر آورده شده است:

الف) الگوهای یادگیری، از جمله: یادگیری از طریق شرطی شدن کلاسیک، یادگیری از طریق مجاورت، یادگیری از طریق شرطی شدن فعال، یادگیری از طریق مشاهده و یادگیری از طریق شناخت

ب) تحلیل فرایند یادگیری انسان

ج) تفکر و جنبه های مختلف آن

د) هدف از پرورش افکر در فرایند تدریس - یادگیری

ه) نقش مدرسه و معلم در پرورش تفکر.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول

نظریه های یادگیری

فصل دوم

الگوهای یادگیری

فصل سوم

ارتباط و اثر آن در فرایند تدریس

فصل چهارم

نظریه های تدریس

فصل پنجم

الگوهای تدریس

منابع و ماخذ

  • تحقیق
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی
  • علوم اجتماعی
  • تحقیق علوم اجتماعی
  • مهارتهای آموزشی
  • تحقیق مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس
  • روشها و فنون تدریستحقیق
  • مهارتهای
  • آموزشی
  • پرورشی
  • روشها
  • فنون
  • تدریس

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.