ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن در شهرستان سبزوار (مطالعه موردی) -2

  • دسته بندی: مدیریت
  • قیمت: 11000 تومان

عنوان: ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن در شهرستان سبزوار (مطالعه موردی)

قالب: Word

تعداد صفحات: 82

کلیات

1-1. مقدمه

امروزه مدیران ارشد بسیاری از شرکت ها و سازمان ها وقت و انرژی و منابع مالی قابل توجهی را صرف تدوین استراتژی های اساسی سازمان های خود می کنند ولی اکثر آن ها از عدم اجرای مطلوب استراتژی های خود سخن می گویند. چشم اندازی که این مدیران برای سازمان خود تصور می کنند برای خود آن هاکاملاً روشن است ولی آگاهی و درک کارکنان از این چشم انداز بسیار کم و هم سوییو همدلی آن هابرای تحقق اهداف منبعث از این چشم انداز بسیار کمتر است.بنابراین مدیران ارشد همواره در جست و جوی راه حلی برای حصول از اطمینان از اجرای استراتژی های خود بوده اند و در این میان روش های ارزیابی به عنوان ابزاری جهت کنترل اجرای استراتژی های خود برگزیده انددر عصر اقتصاد مبتنی بر دانش فعالیت ارزش آفرین سازمان هامتکی به دارایی های مشهود آن هانیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان روابط با مشتریان و تأمین کنندگان کیفیت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی دارایی هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی های فیزیکی اند و توانمندی سازمان ها در به کار گیری این دارایی های نامشهود قدرت اصلی ارزش آفرینی آن ها را رقم می زند و ارزیابی های مبتنی بر سنجه های مالی توانایی ارزیابی این دارایی های نامشهود و انعکاس تأثیر آن ها بر موفقیت سازمان ها را ندارند. در اوایل دهه 1990 روش ارزیابی متوازن توسط چند تن از محققین به دنیا معرفی شد.این روش معتقد بود که ارزیابی عملکرد نبایستی تنها به سنجه های (مالی) متکی باشد بلکه عملکرد را باید از منظر های مهم دیگری همچون منظر (مشتری) (فرایندهای داخلی) و (یادگیری و رشد) نیز مورد ارزیابی قرار داد.

  • ارزیابی استراتژی
  • عملکرد سازمان بیمه ایران
  • کارت امتیازی متوازن
  • استراتژی سازمان
  • فرهنگ سازمانی

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.