قالب بندی: Word
تعداد صفحات: 50 صفحه
شرح مختصر: رقابت در دنیای امروز ، به گونه ای است که سازمان ها “کیفیت” را به عنوان شرط لازم کالاها و خدمات خود می دانند.به طوری که سازمانهایی که تولیدات آنها ، دارای کیفیت مطلوب نباشد ، نمی توانند به حیات خود در بازار رقابتی ، ادامه دهند. در این پروژه سعی بر آن داشته ایم تا با به کارگیری اصول کنترل کیفیت آماری و ابزارهای مهم آن گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف کیفی شرکت سوخت اما برداریم.ما در این جا ابتدا نمونه گیری به عمل آورده و از طریق ابزار های کنترل ، کیفیت جامعه آماری را سنجیده ایم.