حوزه تجارت الکترونیکی می تواند همه اجزا مورد نیاز برای یک فرآیند موفق تعیین الگوهای سودمند تجاری را فراهم سازد و در عین حال عقیده داریم که این یک حوزه موثر برای فرآیند ذکر شده است. ما بر اساس تجاربمان در شرکت نرم افزاری بلو مارتینی (Blue Martini) در ارتباط با معماری تلفیقی توضیح خواهیم داد تا نشان دهیم که این امر بر اساس تجربه صورت گرفته است.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
معماری تلفیقی
جمع کننده داده
ثبت جریان کلیک
ثبت رخداداهای تجاری
اندازه گیری میزان موفقیت خصوصی سازی
تحلیل
چالش ها
قابل دسترس ساختن تغییر شکل داده ها و ساختمان مدل برای کاربران تجاری