1.دیدگاه: یک جامعه دانش از ground up
2.نیاز ها: چیزی که Telecentre ها به دنبال آن هستند.
3.هدف عمده: تقویت نمودن اکوسیستم یک Telecentre
4.خط سرمایه گذاری # 1: ساختن شبکه ها
5.خط سرمایه گذاری # 2: ایجاد ر ضایت و خدمات
Telecentre (اسم): یک مکان عمومی که در آن مردم می توانند به کامپیوترها، اینترنت و فناوری های دیگر دسترسی داشته باشند و به مردم کمک می نماید تا اطللاعات جمع آوری نمایند و همانگونه که مهارت های دیجیتال را توسعه می دهند، با دیگران به طور همزمان ارتباط برقرار نمایند. در حالیکه هر متفاوت است، از تمرکز عمومی بر روی استفاده از فناوری ها جهت پشتیبانی از اجتماع و پیشرفت اجتماعی _ کاهش جدایی، متصل نمودن تقسیم دیجیتالی، ترقی دادن مشکلات سلامتی، ایجاد فرصت های اقتصادی، تحت تأثیر قرار دادن جوانان می باشد. Telecentre ها تقریبا در هر کشور بر روی سیاره وجود دارند. اگرچه آنها گاهی با نام های مختلفی (برای مثال مراکز دانش دهکده، مراکز اطلاعات، مراکز فناوری مردمی، مراکز چندرسانه ای مردمی یا مدرسه وابسته به Telecentre ها) می آیند.
Telecentre ها به مردم سراسر جهان کمک می کنند تا به اصطلاح خودشان به اجتماع ملحق شوند. آنها یک آزمایشگاه برای گروه ها فراهم می آورند تا با فناوری آزمایش کنند و چگونگی برآورده کردن نیازهایشان را به بهترین شکل ممکن تعیین نمایند.
با اتصال Telecentre ها به یک شبکه ارتباطات، یادگیری، ابداع، محصولات و خدمات مفید نهایتا آنها را صبورتر می سازد و تاثیر اجتماع آنها را افزایش می دهد. همچنین قسمتی از یک اکوسیستم بزرگتر بودن، خدماتی که آنها به جوامع عمومی یشان پیشنهاد می کنند را بهبود می بخشد. (برنامه Telecentre.org در تلاشهایی که کل اکوسیستم Telecentre را تقویت می کند، سرمایه گذاری می کند.)
توجه: این محصول به سفارش سایت میهن همکار تهیه و ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از این فایل به منظور فروش، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.