بررسی ارتباط بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی و ادراک مشتری از کیفیت خدمات بانکی

  • عنوان: بررسی ارتباط بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی و ادراک مشتری از کیفیت خدمات بانکی (مقاله جدید 2015)

این مقاله جزو مقالات ارائه و چاپ شده در مجموعه مقالات کنفرانس جهانی اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی استانبول ترکیه در سال2015 است که برای دانشجویان رشته اقتصاد، علوم اجتماعی و جامعه شناسی پیشنهاد می شود.

پرداخت قیمت و دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.