طراحی یک سیستم هزینه یابی صنعتی استاندارد

  • دسته بندی: حسابداری
  • قیمت: 5800 تومان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:58

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

هزینه یابی مراحل عمل یا هزینه یابی مرحله ای

روش های هزینه یابی اصولاً برد و نوعند

اصول هزینه یابی و روشهای حسابداری صنعتی

موارد استفاده از هزینه یابی مرحله ای

مشخصات عمومی

هزینه های استاندارد در هزینه یابی مرحله ای

روش ها و ویژگیهای هزینه یابی مرحله ای:

ویژگیهای یک سیستم هزینه یابی مرحله ای به شرح زیر است

جریان گردش محصول

گردش متوالی محصول

گردش موازی محصول

گردش انتخابی محصول

روش های حسابداری هزینه های مواد ، دستمزد و سربار کارخانه

هزینه مواد

هزینه دستمزد

سربار کارخانه

گزارش هزینه تولید

گزارش هزینه تولید هر دایره شامل اقلام زیر است

دایره مخلوط کردن

معادل آحاد تکمیل شده

بهای تمام شده یک واحد کالای ساخته شده

انتقال هزینه های دایره

ضایعات

ضایعات در اولین دایره

دایره تصفیه

اطلاعات و محاسبات مذکور عبارتند از

وقوع ضایعات در دوایری غیر از دایره اول

بهای تمام شده واحدهای ضایع شده را می توان به دو روش محاسبه کرد

انتقال هزینه های دایره تصفیه:

دایره تکمیل و بسته بندی

افت و ضایعات در مراحل عمل

ضایعات مراحل عمل

اصطلاح « قراضه »

مطالب تکمیلی

هزینه یابی برمبنای فعالیت

ارزیابی متوازن

ارزش افزوده اقتصادی

نتیجه گیری

منابع

پرداخت قیمت و دریافت فایل

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله شناسایی فرصت های کسب و کار جدید توسط کار آفرینان

  • عنوان انگلیسی مقاله: Opportunity Recognition as Pattern Recognition: How Entrepreneurs Connect the Dots to Identify New Business Opportunities
  • عنوان فارسی مقاله: تشخیص فرصت به عنوان تشخیص الگو: چگونه کارآفرینان ‘با مرتبط کردن سرنخ ها’ فرصت های کسب و کار جدید را شناسایی می کنند.
  • دسته: کار آفرینی - اقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

چگونه کارآفرینان فرصت های سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را شناسایی می کنند؟ یک احتمال، که به وسیله پژوهش در زمینه شناخت انسان پیشنهاد شده، این است که این افراد با استفاده از چارچوب های شناختی که از طریق تجربه به دست آورده اند به درک ارتباط بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط و یا روند های موجود در جهان می پردازند. به عبارت دیگر، آنها با استفاده از چارچوب های شناختی و ‘ با مرتبط کردن سرنخ ها ‘ بین تغییرات در فن آوری، جمعیتی، بازار، سیاست های دولت، و عوامل دیگراین فرصت ها را تحت تصرف خود در می آورند. این الگوها که آنها را در درک این رویدادها یا روند ها کمک می کند، ایده هایی برای محصولات یا خدمات جدید، که می تواند به طور بالقوه به عنوان پایه ای برای سرمایه گذاری های جدید باشد را پیشنهاد می دهد. این الگوی چشم انداز شناخت در شناسایی فرصت از چندین جنبه مفید است: اول، به یکپارچه کردن سه فاکتور یک چارچوب اساسی نقش مهمی را در شناخت فرصت ها بازی می کنند: درگیر شدن در جستجویی فعال برای فرصت ها؛ هوشیاری نسبت به فرصت ها و دانش قبلی از صنعت یا بازار. علاوه بر این، کمک به توضیح نحوه روابط متقابل این عوامل نیز می کند. به عنوان مثال، این واقعیت که جستجو فعالانه ممکن است زمانی که هوشیاری بسیار بالا است احتیاج نباشد. دوم، به رسمیت شناختن الگوی چشم انداز کمک می کند به درک این موضوع که چرا برخی از افراد، اما نه همه، قادر به شناسایی فرصت های خاص می باشند. سوم، چارچوب الگوی تشخیص روش های خاص که در آن کارآفرینان می توانند جهت شناخت بهتر فرصت ها آموزش داده شوند را نشان می دهد. جهت گیری های آینده برای پژوهش در زمینه تشخیص الگوی چشم انداز و پیامدهای عملی آن برای تحصیلات کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد.

اعمال ما نیز مانند جذر و مد هستند، اگر انسان به مد توجه کند، به سوی نیکبختی خواهد شتافت، اما اگر انسان از آن غفلت کند، تمامی سفر زندگی به صورت مضیقه و پرتگاهی دشوار درخواهد آمد (شکسپیر)

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.25 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

پرداخت قیمت و دریافت فایل

ادامه مطلب ...

تحقیق تاریخچه و سیرتحول مخابرات در ایران

مقدمه: امروزه با توجه به نقش انکار ناپذیر و حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاماً برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری های کلان و قابل ملاحظه در این بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور، جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی،

دسته بندی: مهندسی » مهندسی برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 160 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 139

حجم فایل: 89 کیلوبایت

مقدمه:

امروزه با توجه به نقش انکار ناپذیر و حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاماً برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری های کلان و قابل ملاحظه در این بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور، جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی، کشورهای جهان سومی را برآن داشته تا تلاش خود را در سطح ملی برای همگانی شدن اطلاعات توسعه دهند.

حوزه ی IT، حوزه ی بسیارگسترده ای ست که مقوله های فنی و مهندسی مخابرات، رایانه، شبکه‌های اطلاع رسانی، اینترنت، شهرها و پارک های اینترنتی و تمامی شؤون ارتباطی مخابراتی و اطلاعاتی را دربرمی گیرد.ازاین روی، مخابرات ایران، درسال های اخیر، همپای دنیا، گام های موثری دراین عرصه برداشته که سیاستگذاران این عرصه، کارنامه خوبی را ارائه نموده اند، به گونه ای که تلاش بخش ارتباطات کشور نشان از یک توسعه ی قابل ملاحظه در برنامه های اول تا سوم و ادامه آن نیز در برنامه ی چهارم توسعه دارد.

سیر تحول و توسعه ی مخابرات کشور در گذر زمان (سال 1236 لغایت 1385)

مخابرات در ایران همچون دیگر نقاط جهان با نصب اولین خط تلگراف در سال 1236 هجری خورشیدی یعنی چهارده سال بعد از موفقیت مورس، بین تهران و چمن سلطانیه در نزدیکی زنجان (اردوگاه تابستانی ناصرالدین شاه) تحقق یافت. دو سال بعد خط تلگراف سلطانیه به سمت زنجان و تبریز و جلفا امتداد یافت و به شبکه ی تلگرافی روسیه پیوست. توسعه ی تلگراف بسیاری از شهرها را سال به سال در نوردید، تا اینکه ایران در سال 1248 به عضویت اتحادیه بین المللی تلگراف درآمد. اداره تلگراف در سال 1255 به وزارت تلگراف ارتقاء یافت.

مرحله ی دوم توسعه فناوری مخابرات با نصب تلفن آغاز می شود. اگر چه اولین خط تلفن در حدود دوازده سال پس از اختراع آن، یعنی سال 1269 در تهران راه اندازی شد، اما گسترش شبکه تلفن در سرزمین پهناور ایران از سال 1320 شروع گردید.

در سال 1269 بین دو ایستگاه ماشین دودی و شهــــرری ارتباط تلفنی برقرار شد، بعد از آن بین کامــــرانیه (شمیران) و عمارت سلطنتی وزارت جنگ (تهران) و سپس مقر ییلاقی شاه (سلطنت آباد) و عمارت سلطنتی تهران ارتباط تلفنی دایر شد، در آبان ماه 1305 تلفن جدید برروی 2300 رشته کابل آماده بهره برداری شد، در مرداد 1308 به موجب مصوبه ای، رسیدگی به امور تلفن که در دست شرکتها بود، به وزارت پست و تلگراف واگذار و نام آن وزارتخانه به وزارت پست و تلگراف و تلفن تبدیل گردید. دو سال بعد سهام شرکت های تلفن برای دولت خریداری و شرکت سهامی تلفن ایران تأسیس شد.پس از شهریور 1320 همزمان با خروج نیروهای متفقین از کشور ایران، خطوط تلفن جدید (کاریر) که توسط آنان در ایران تأسیس شده بود، خریداری گردید.

روند توسعه کیفی و کمی مخابرات از مرحله تلفن مغناطیسی تا مرحله سیستم خودکار به تدریج ادامه یافت و در سال 1343 استفاده از شیوه ریزموج (مایکروویو) در مخابرات ایران آغاز و به دنبال آن در سال 1345 اولین کارخانه مخابراتی ایران تأسیس شد. راه اندازی و بهره برداری از ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی (اسدآباد) همدان و استفاده از اولین کابل ارتباطی بین شهری PCM بین تهران - کرج و ایجاد مرکز آموزش مخابرات اقدامات بعدی بود.

در سال 1349 مرکز تحقیقات مخابرات پایه گذاری و در سال 1350 شرکت مخابرات ایران با ساختاری جدید متولی توسعه و تجهیز شبکه ی مخابرات کشورگردیدوصنایع مخابراتی راه دور ایران نیزبه منظور تولید تجهیزات مخابراتی راه دور در همین سال شکل گرفت.

با پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران، مانع از توسعه فراگیر شبکه مخابرات کشور شد. با این وجود از سال 1357 تا سال 1363، تعداد 351 هزار شماره تلفن در کشور دایر شد. 1300 روستا دارای ارتباط گردید، 101 شهر ارتباط بین شهری یافتند و 4083 دستگاه تلفن همگانی شهری و راه دور در نقاط مختلف کشور نصب شد.

اولین طرح آزمایش کابل نوری در مرکز تحقیقات مخابرات عملی شد و در سال 1364 کارخانه کابلهای مخابراتی شهید قندی یزد تأسیس و در سال 68 به بهره برداری رسید. در سال 1367 اولین کابل هم محور بین شهری از تهران به اصفهان متصل گردید. در سال 1368 اولین مرکز سوئیچینگ دیجیتال دانشگاه تهران به بهره برداری رسید و در همین سال اولین خط کابل نوری بین شهری بین تهران - کرج اجراء گردید.

  • تحقیق برق و مخابرات
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی
  • تاریخچه مخابرات
  • پیدایش مخابرات
  • سیر تحولی مخابرات
  • مخابرات
  • تعریف مخابرات
  • ساختار مخابرات
  • تاریخ مخابرات در ایران
  • ساختار مخابرات در ایران
  • سیر تحولی مخابرات در ایرانتحقیق
  • تاریخچه
  • سیرتحول
  • مخابرات
  • ایران

پرداخت قیمت و دریافت فایل

ادامه مطلب ...

چالش های تخصیص و جذب فاینانس خارجی برای پروژه های زیر ساخت

دانلود تحقیق با موضوع چالش های تخصیص و جذب فاینانس خارجی برای پروژه های زیر ساخت، در قالب pdf و در 11 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، مروری بر تاریخچه سرمایه گذاری خارجی، انواع روش های تأمین مالی خارجی پروژه، روش های غیراستقراضی…

دسته بندی: مدیریت » مدیریت تأمین مالی

تعداد مشاهده: 436 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 11

حجم فایل: 599 کیلوبایت

دانلود تحقیق با موضوع چالش های تخصیص و جذب فاینانس خارجی برای پروژه های زیر ساخت،

در قالب pdf و در 11 صفحه، شامل:

چکیده

مقدمه

مروری بر تاریخچه سرمایه گذاری خارجی

انواع روش های تأمین مالی خارجی پروژه:

روش های غیراستقراضی، روش های استقراضی، فاینانس خارجی، انواع فاینانس خارجی، اعتبار اسنادی به عنوان ابزاری برای تسهیل در جذب تسهیلات فاینانس خارجی

مراحل ادامه پیشنهاد و دریافت فاینانس خارجی

طرح مسأله

نتیجه گیری

  • چالش های جذب فاینانس
  • تاریخچه سرمایه گذاری خارجی
  • تاریخچه فاینانس
  • تاریخچه فاینانس خارجی
  • انواع روش های تأمین مالی خارجی پروژه
  • فاینانس خارجی
  • انواع فاینانس خارجی
  • فاینانس
  • فاینانس چیست
  • فاینانس یعنی چه
  • تامین مالی پروژه
  • روشهای فاینانس
  • روشهای تامینچالش
  • های
  • تخصیص
  • جذب
  • فاینانس
  • خارجی
  • برای
  • پروژه
  • های
  • زیر
  • ساخت

پرداخت قیمت و دریافت فایل

ادامه مطلب ...

مکانیزاسیون واحد فروش شرکت پوشا تک

  • دسته بندی: حسابداری
  • قیمت: 4500 تومان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:45

فهرست مطالب

فصل اول: تجزیه و تحلیل داده ها 3

گزارش شناخت سیستم 4

عملکرد کلی سیستم 5

مشکلات موجود 6

پیشنهادات اولیه 6

گزارش امکان سنجی 7

امکان سنجی منطقی 7

امکان سنجی فیزیکی 7

امکان سنجی فرهنگی 7

امکان سنجی اقتصادی 8

تحلیل هزینه ها و منافع 8

زمانبندی پروژه 10

نمودار Gant Chart 11

آنالیز سیستم 12

شناخت فرم ها 12

نمودار Form Flow 12

نمودار FRD 14

بیانیه نیازمندی ها 14

نمودارهای DFD 16

طرح جانمایی 23

فصل دوم: طراحی سیستم 24

طراحی بانک ها 25

جمع آوری داده ها 25

خالص سازی داده ها 26

نرمال سازی 27

طراحی جداول 29

نمودارهای UML 32

نمودار Use Case 32

Sequence Diagram 34

State Diagram 35

نمودار DSD 37

نمودار JSP 41

طراحی فرم های ورودی و خروجی 42

ضمایم پروژه 44

نمونه فرم های سیستم 45

پرسشنامه ها

فصل اول

تجزیه و تحلیل

داده ها

گزارش شناخت سیستم

  • مکانیزاسیون واحد فروش شرکت پوشا تک

پرداخت قیمت و دریافت فایل

ادامه مطلب ...